ЛОГОБУК БІЛОЇ ЦЕРКВИ
Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви за підтримки Білоцерківської міської ради з 2 серпня 2017 року оголошує конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Біла Церква та його логотипу.
Умови конкурсу
У Конкурсі можуть брати участь як фізичні, так і юридичні особи.
Участь у Конкурсі безкоштовна.
Перед подачею конкурсної роботи (робіт) всім учасникам надається можливість ознайомитись з результатами соціологічного дослідження, SWOT аналізу, попередніми концепціями бренду міста Біла Церква заповнивши заявку на участь у конкурсі та надіславши її на пошту info@bila-tserkva.org.ua з позначкою «Заявка».
Конкурсні роботи з позначкою «Конкурс на визначення концептуальної ідеї та логотипу міста Біла Церква» надсилаються або подаються на розгляд:
На І-му етапі: в електронному вигляді на пошту info@bila-tserkva.org.ua;
На ІІ-му та ІІІ-му етапах: в електронному вигляді на пошту info@bila-tserkva.org.ua;
Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.
Конкурс проводиться у ІІІ етапи:
І етап – відбірковий 02.08. – 02.09 – прийом заявок та концептуальних пропозицій протягом 31 дня з моменту оголошення конкурсу;
ІІ етап - пів-фінал 02.09 – 05.09 - відбір оргкомітетом в рамках відкритої бренд-сесії, трьох основних концептуальних ідей (з логотипом включно); 05.09 – 15.09 – доопрацювання фінальних робіт згідно із наданими рекомендаціями від оргкомітету конкурсу;
ІІІ етап – фінал 15.09 – 28.09 – оприлюднення конкурсних робіт трьох фіналістів та онлайн-голосування за найкращу концептуальну пропозицію та логотип протягом 12 днів.
Переможець конкурсу отримує можливість підписати договір із відділом культури і туризму Білоцерківської міської ради на розробку логобука міста Біла Церква. Сума договору складає 70 000 (сімдесят тисяч) грн.
Більше інформації про умови, етапи конкурсу, технічні вимоги та параметри і інше Ви маєте можливість прочитати у положенні.